Ulola Diabetica linija - recenzija / maslac za tijelo, krema za ruke i nokte, krema za stopala i sapun

06:49

Ulola Diabetica linija je novitet na našem tržištu, ali isto tako i jedinstvena linija prirodne kozmetike za osobe koje pate od dijabetesa ili izrazito suhe kože tijela.
Sastoji se od maslaca za tijelo i stopala, hranjive kreme za ruke i nokte, hranjive kreme za stopala i kremastog sapuna s medom i propolisom.
Općepoznato je kako je kod dijabetičara koža vrlo često suha do te mjere da postaje prhutava na površini, ali sam istu stvar vidjela kod osoba koje su bile izložene kemoterapiji. Moja koža je u posljednje vrijeme suha do te mjere da se prhuta na laktovima, koljenima, a o gubljenju elasticiteta neću niti pričati.




Ulola Diabetica maslac za tijelo i stopala
" Maslac za tijelo i stopala blagotvorno djeluje na suhu i izrazito suhu kožu tijela i stopala,štiti i omekšava hrapavu kožu te pruža osjećaj ugode. Eterična ulja kadulje i limuna djeluju blago antiseptčki, a macerat nevena sprečava nadraženost i crvenilo kože."





Od prirodnog mirisa i sastava, preko mazivosti, njege do svakog idućeg tuširanja do poboljšanja izgleda kože na dijelovima koje su mi promjene vremena potpuno isušile, sve se našlo u ovom pakiranju.
Tekstura mu je drukčija od svih proizvoda za tijelo koje sam ikada isprobala ( a taj broj je pozamašan) .
Riječ je o mekanom maslacu boje voska koji zagrijavanjem među dlanovima dobija uljnu teksturu. Sastav mu je obogaćen kaduljom, ružmarinom i limunom.
Na fotografijama možete vidjeti stanje pakiranja nakon 5 korištenja na cijelome tijelu. Bit kod korištenja je da ga dobro zagrijete između dlanova jer ćete na taj način i uštedjeti na količini istoga.
Navike sam uljne proizvode nanositi na tijelo na vlažnu kožu, pa preporučam korištenje i ovog maslaca na isti način jer će koža tako primiti više vlažnosti.
Maslac nije jedan od onih koji se automatski upija na kožu, za to treba nekih 5 minuta koje potrošim na mazanje stopala, stavljanje ulja na kosu.. Kad se upije, na koži ostaje zaštitni sloj koji neće ostaviti masne mrlje na odjeći već onaj prekrasni osjećaj hidratacije.
Miris ružmarina je blag, nikako radijalan pa se ne miješa sa mirisom parfema ili toaletne vodice što je dodatna prednost.
Smatram kako će mi upravo punjenje ove kutijice biti najkorišteniji proizvod za njegu tijela ovoga ljeta kada koža ponovno podivlja od izlaganja suncu i morske vode. Koža mi je po korištenju puno manje suha, nahranjena i elastična.
Sastojci; ulje suncokreta, maslinovo ulje, vosak, macerat nevena u bademovom ulju, et. ulje ruzmarina, vitamin E, et. ulje kadulje, et. ulje limuna
Cijena 59,90 ( online shop, bolje opskrbljene ljekarne i dm

Ulola Diabetica hranjiva krema za stopala
" Hranjiva krema za stopala potiče regeneraciju i popravlja strukturu kože i lako se upija. Eterično ulje cedra pospješuje prokrvljenost, te otklanja osjećaj umornih nogu i stopala, dok eterično ulje limuna djeluje blago antiseptično."




Krema za stopala je na bazi limuna, cedra i shea maslaca dolazi u velikoj tubici ( 150ml ) i zbilja je "worth the price". Lako je mazive, a gušće teksture, blagog mirisa i prirodnog sastava. U teksturi se također osjeti dodatak ulja. Iako ne spadaju u isti rang proizvoda obzirom na sastojke ( kod Ulole prirodni ), daleko je nadmašio Clinique  kremu za stopala koja mi je dugi niz godina bila najdraži saveznik u borbi za lijepa stopala. Ulola krema za stopala je neupitno hranjivija, prirodnija, povoljnija, a pakiranje jeveliko i djeluje kao da ga je nemoguće potrošiti. 
U mjesec dana korištenja primjetila sam kako mi je koža na stopalima puno, puno mekša, a neki ožiljci od žuljeva koji su bili izuzetno grubi i nisu se micali s mjesta su se smanjili naočigled ( iako to ova krema ne obećava ). Kod ovog problema ranije mi nisu pomagale niti HE kreme sa pamučnim čarapama.
Također, ponekad ju koristim za smirivanje kože nakon korištenja britvice na nogama zbog velike moći hidratiziranja. Iskreno, veličina tube me automatski podsjetila na losion za tijelo,  a ne na kremu za stopala.
Sastojci; destilirana voda, maslinovo ulje, lannete N, bademovo ulje, glicerol, macerat nevena u bademovom ulju, shea maslac, et. ulje limuna, geogard, vitamin E, alantoin
Cijena - 51, 00 kn


Ulola Diabetica krema za ruke i nokte
" Hranjiva krema za ruke i nokte njeguje, omekšava te hidratizira i uspostavlja ravnotežu vlažnosti kože ruku, hrani nokte. Soluvit richter sadrži vitamineA,E, vitamine B-skupine ,inozitol i ekstrakt divljeg kestena, dobar je ovlaživač te pospješuje prokrvljenost kože."




 Fino hidratizira ruke ostavljajući lagani zaštitni film. Kako trenutno rotiram nekoliko krema za ruke, ova mi je rezervirana za torbu koju najviše nosim sa sobom jer mi jako dobro dođe za hidrataciju tokom dana.
Sastojci; macerat nevena u bademovom ulju, lannete N, shea maslac, soluvitrichter, kakao maslac, kokosovo ulje, glicerol, geogard, miris margot 3196, vitamin E, allantoin
Cijena - 49,00 kn



Ulola Diabetica kremasti sapun 
" Kremasti sapun s medom i propolisom nježno uklanja nečistoće na koži te zahvaljujući sadržaju meda, propolisa te kokosova i maslinova ulja omekšava hrapavu kožu, priječi sušenje kod pranja , djeluje blago antiseptično."




Ovaj sapun sam najprije namijenila pranju ruku, ali kako su mi pojedina sredstva za umivanje koja sam najradije koristila kod jutarnjeg čišćenja lica dodatno iritiralo kožu istoga, primijenila sam ga u sapun za umivanje. Kao što sam vam napisala na početku posta, lice mi je u čudnom razdoblju pa mi smeta bilo kakav dodatak alkohola u kozmetici jer je potencijalni iritans ( što donedavna nisam smatrala najbitnijom stvari u sastavu ), ali točno osjetim dodatno peckanje kože. U svakom slučaju, rijetko koji sapun ne isuši kožu do te mjere da je škripava po umivanju, ali ovaj definitivno ne pripada toj kategoriji. Nježno čisti kožu, ne ostavljajući ju pritom izmučeno suhom.
Sastojci; maslinovo ulje, sojino ulje, suncokretovo ulje, palmino ulje, med, et. ulje narance, pcelinji vosak, propolis
Cijena - 24,90 kn

Summa summarum; ovom linijom sam prezadovoljna i preporučila bih ju svakom tko se bori sa izrazito suhom kožom. Bravo za Ulolu!


You Might Also Like

2 komentari

  1. Znam da smo nedavno pricale o tome kako ti je koza poludila i bas mi je drago sto si nasla nesto sto ti pomaze.
    I drago mi je sto opet pises. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spasila sam i kožu lica i kožu tijela, nitko sretniji od mene. Hvala ti, kao i inače. <3

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images