Što se nalazi u mojoj torbi?

06:46

Obzirom da jako volim čitati o sadržaju tuđe torbe, organizaciji ili neredu u istoj koji je kod mene konstantan, danas sam se i sama odlučila natipkati vam ovakav post. Torba koju dolje vidite zapravo je ruksak iz Manga koji je vrlo brzo postao moj najčešći pratitelj gdje god da idem. Ova boja je moja najdraža i najčešći odabir torbe, obuće i jakni kod mene upravo pada na nju.


 




U ruksaku nema dodatnih pretinaca, ali mi to ne predstavlja problem obzirom da je jako velik i pregledan. 
 Ovako je danas izgledao sastav ruksaka nakon što sam ga otvorila. 

 


 Najprije je tu novčanik. Ovaj novčanik sam kupila prošle godine i najbolje me služi od svih koje sam do sada imala. U njemu se nalaze uplatnice tekućeg mjeseca, gotovina i kovanice ( ako ih imam :D ), fotografije najdražih ljudi, odvojivi card holder koji sam dobila uz nju sa svim potrebnim karticama i posjetnicama koje mi trebaju.

 

Dalje, tu su etui dioptrijskih naočala koje sam počela nositi prije nekih 5 mjeseci, te sunčane naočale koje najčešće koristim u zadnje vrijeme.


Na fotografiji dolje možete vidjeti essence pincetu koja se pokazala sasvim solidnom, Siera Bees balzam za usne, MAC Ruby Woo, te Maybelline FIT me korektor u nijasi 10. Ruby Woo mi je ovog ljeta najdraži suputnik obzirom na dugotrajnost i boju, jer nosim samo crvene i bordo ruževe. FIT me korektor koristim gotovo neprestano već treću godinu. 

 


Na donjoj fotografiji s lijeva na desno; metalni euti sa nekoliko dnevnih uložaka, tamponima i nekoliko blazinica, Olival krema za ruke i nokte s nevenom koju sam recenzirala. Zatim su tu Sephora blago mlijeko za čišćenje lica, te Make up Factory odstranjivač okoloočne šminke, oba u putnim verzijama od po 50 ml, te parfem koji najčešće nosim, a volim ga uvijek imati uz sebe. Riječ je o Dior Hypnotic poison. 

I za kraj, hrpica na kojoj se nalaze bitne i nebitne stvari. Tu su dva paketića maramica, nekakav obrazac za ispunjavanje, par kovanica, te čak četiri upaljača. Ipak sam okorjeli pušač. Ovi upaljači su me u biti najviše iznenadili, jer ponekad izludim kada ne mogu pronaći jedan jedini. 

 


I za kraj, što vi uvijek nosite sa sobom u torbi?  

You Might Also Like

17 komentari

  1. Imamo istu torbu! :D
    Novčanik mi se jako sviđa..
    Upaljače ne lajkam! :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda imamo i sličan ukus :D novčanik se malo počeo linjati, ali i ja ga obožavam.
      A oko upaljača - pa iskreno da ti kažem, ne volim ni ja tu svoju naviku, ali šta ću joj. Vjerujem da ću se jednog dana probuditi i samo ostaviti cigarete. :O

      Izbriši
    2. Počinjem misliti da imamo :)
      Gle, ja sam pušila 5 godina..prvo što bi ujutro napravila bilo bi da bi zapalila već u krevetu..u jednom trenutku odlučila sam da mi to više ne treba i sad već godinama ne pušim, cigarete mi se gade, miris dima ne podnosim! Eto, ako sam mogla ja, može svatko :D I da, višak love koju zbog nekupovanja cigareta imam, višak zraka u plućima, zdraviji ten i hrpu drugih dobrobiti ti ne moram ni nabrajat..

      Izbriši
  2. Torba je predobra, stil i boja mi se bas svidaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenks, i ja ju jako volim. Bila je to ljubav na prvi pogled. :)

      Izbriši
  3. Reci mi da li je dobar fit me korektor za prikrivanje fleka i mrlja nastale od bubuljica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fleke nemam, ali povremeno mi se pojavi neka diskoloracija i meni je tu sasvim dobar. Najbolji mi je za podočnjake.

      Izbriši
  4. Ja sam valjda jedina osoba koja ne nosi parfem sa sobom. :D
    I svaka čast što se snalaziš u tome, ja bez pretinaca na torbi ne bih znala živjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta znam, ima puno ljudi koji ne nose. :) Meni je ta navika ostala iz srednjoškolske faze valjda.
      Inače su i meni bitni pretinci, ali je ova zbilja pregledna i kao takvoj joj ni ne trebaju isti. Jedino mi zna nedostajati onaj mali zip pretinac, barem za ključeve, ali eto.

      Izbriši
  5. Rancic ti je lep. I ja volim tu boju. Najvise mi se dopada MAC, ameni se isto dogadja sa upaljacime ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, uvidjela sam kod tebe u postu sa ljetnjim torbama da volimo slične boje. A i torbe, :P
      Mi okorjeli pušači, al eto - šta ću.

      Izbriši
  6. Divna mi je torba/ruksak <3 hehehe ja obično u torbi imam nekoliko upaljača, ali kad ih trebam nikad ih ne mogu pronaći. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja često imam taj problem. Hvala ti, jako volim tu torbu. :*

      Izbriši
  7. Ja lajkam upaljace ;) , i ja sam okorjeli pusac i moram imati po torbi nekoliko upaljaca u svakom pretincu po jedan. Podsjetila si me da i ja ubacim parfem u torbu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda smo se našle. :D
      Meni je osobno parfem u torbi uvijek dobrodošao obzirom da volim osvježiti miris, posebice ako cijeli dan jurim negdje i slično.

      Izbriši
  8. Od kad imam malu curicu obožavam ruksake tako da mi je ovaj baš predivan. Naočale su ti divne. Ja zbog male nosim sve i svašta tako da mi je u torbi nažalost uvijek nered :D

    OdgovoriIzbriši
  9. super post.. ja iskreno u zadnje vrijeme ne nosim torbu, samo novcanik ponesem i to je to..

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images