The Balm - Balm Desert

15:10

Dok ovo tipkam, na licu imam sav make up od 4 poslijepodne, a na njemu je postojan i ( itekako postojan ) the balm Balm Desert. Moram reći da se nakupila gomila toga o čemu želim tipkati, a ovih dana me uhvatila i inspiracija da želje pretvorim u djela. Kad smo kod the balma, sa Pink Pande sam naručila isključivo njihove proizvode koje sam dugo htjela isprobati i paketić sa tim malim divotama u kartonskim ambalažama me jako razveselio.




The Balm Balm Desert, klasično za theBalm dolazi u čvrstoj kartonskoj kutijici i ambalaži u retro štihu i podsjeća na južne krajeve, a budi i nostalgiju za sunčanim danima - ne mogu vjerovati da me takva nostalgija uhvatila. :P Ambalaža me podsjeća na Diane Brill mono sjenila nepoznata kod nas baš zbog kartona i preslatkog izgleda. Sam bronzer/rumenilo teži 6,39 grama i dolazi za malim ogledalcem unutar pakiranja.



Moja put je izuzetno svijetla, trenutno mi je kosa kestenjasto smeđa, a po meni mi najljepše stoje upravo smećkaste, tople nijanse rumenila ( prije ovoga sam konstantno koristila Sleek Sahara ) i iako to nije klasični odabir svijetloputih žena - moj jest i bronzeri su također često na mojim wish listama i moj odabir. Ono što mi je bitno je da nema previše shimmera u njima.



Balm Desert je bronzer koji lako mijenja i rumenilo, toplog podtona. Ne mogu vam opisati koliko je fino i sitno mljeven i koliko ga je samim time malo potrebno kako bi se na kist prenjela dovoljna količina. Blagi potez, dva će biti sasvim dovoljni. Izuzetno se lako blenda i daje taj neki mat izgled koji je bio moja tajna želja svaki put kada bih posegnula za bronzerom. Kako sam i naglasila - može se koristiti i kao rumenilo, a meni je u ove zimske dane zamijenio svako drugo. Također, s njim bez problema mogu raditi konture lica jer nema svjetlucavog efekta, ton je odličan i ponovno - lako i jednostavno se blenda.
Trajnost na licu mu je nevjerojatna - meni je u ovom trenu na licu prisutan 8 sati i nije se maknio s mjesta s tim da ga nisam poprvljala, a bila sam kroz dan i vani na hlanoći, a i u toplom. Osobno, moj HG.



Može se kupiti na pinkpandi, feelunique - u te the balm stranici, ali i u nekim Bipa poslovnicama u koje je - na sreću, došao asortiman ove dekorativne marke.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Ja kad vidim ova pakiranja, više mi uopće nije bitno što je unutra! xD
    Presladak je i čak mislim da bi mi nijansa u potpunosti odgovarala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predovan je. Baš mi danas prijateljica pregledava make up torbicu koju sam imala sa sobom i pita otkud bronzer nije sjajan. E pa u tome i jest njegova čar - ne može se pretjerati. :)

      Izbriši
  2. Probala the mary lou, bronzere isto obozavam i jedva cekam ljeto koje je moje godisnje doba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeto i ne volim, a također imam Mary Lou i pigmentiran je za poludit. ;)

      Izbriši

recent posts

Like us on Facebook

Flickr Images